Program namijenjen hotelskim i ostalim turističkim zaposlenicima
Ciljevi programa: razvoj znanja, vještina i stavova hotelskih i turističkih zaposlenika općenito o svim bitnim elementima pružanja vrhunske usluge:
- Koji faktori utječu na odluku gosta o izboru hotela, destinacije ili putničke agencije?
- Što je gostu najvažnije u procesu pružanja usluge?
- Koje je značenje prvog dojma kojeg ostavimo na gosta i kako ostaviti dobar prvi dojam?
- Kako se pripremiti za posao?
- Kako naši stavovi i uvjerenja utječu na naše obavljanje posla?
- Verbalna i neverbalna komunikacija.
- Vještina uljudnog i učinkovitog telefoniranja.
- Kako uspješno rješavati konflikte s gostima i kolegama?
- Završetak rada s gostom – zašto je važan i koji elementi utječu na dobar završetak rada s gostom?
- Multikulturalnost – o čemu treba voditi računa u radu s gostima?
Pored općenitih, naši programi sadrže i dodatna, specifična znanja, vještine i stavove potrebne za upravljanje zadovoljstvom gostiju i pružanje izvrsne hotelske usluge u svakom pojedinom segmentu hotelskog poslovanja:
- RESTORAN I BAROVI – posvećenom i kreativnom uslugom do većeg zadovoljstva gosta
- KUHINJA – jesmo li zaduženi „samo“ za kuhanje?
- RECEPCIJA – prvi dojam o hotelu i istinski domaćini
- DOMAĆINSTVO – „ogledalo“ hotela
- WELLNESS – fina i suptilna komunikacija s gostima kao dio cjelovite wellness usluge
- TEHNIČKA SLUŽBA – „samo majstori“?
Dodatnoj posebnosti ovih programa, značajno je pridonijela i dr.sc. Amelia Tomašević, naša vrhunska stručnjakinja za hotelijerstvo i turizam, u suradnji s kojom smo razvili i, po mnogo čemu jedinstven, program Luksuz na dlanu.